COOP’s agile modelleringsværktøj

Jeg har været involveret i udviklingen af COOP’s agile modelleringsværktøj. Primært har jeg haft en understøttende rolle. Jeg har været med til at formatere data, rette regnefejl og redigeret logikken for visning af data, samt processen dertil. Jeg deltog i udviklingen sidst i 2018 til januar 2019.

Coop dashboard
Kampagnebillede1

COOP betegner det selv som:

“Et holisitsk marketing dashboard med ROI-beregninger på alle aktiviteter”

En video om dahboardet COOP’s agile modeleringsværktøj, udgivet af Danish Digital Award.

Danish Digital Awards har skrevet en længere og mere omfattende post om værktøjet. De beskriver blandt andet mere om baggrunden til værktøjet, mere om selve værktøjet og resultatet den har bragt. Se mere her.

Jeg linker ikke til løsningen. Det er et internet værktøj.

1 Billeder via Ny teknologi gør Coops markedsføring mere effektiv, af Danish Digital Award, fra den 9. maj 2019,
https://danishdigitalaward.dk/projekt/ny-teknologi-goer-coops-markedsfoering-mere-effektiv/.